perjantai 21. lokakuuta 2011

Askartelut

 Heips taas,
oli ihan pakko tehdä tämä pieni kori ja matto, kun kaikkialla näitä sipistelyjä näkee :) Ihanaa oli tehdä, vaikka maton kanssa kestikin melkosen k-a-u-a-n... Pikku ukkeli 1,5v purki sitä mukaa kun mä virkkailin (parhaimmillaan puolitoista kierrosta!) ja sai kerityn kuteen monta kertaa jos jonkinmoiseen solmuun... Mutta viimeinkin kaikki kuteet on valmiit :D

Ajattelin jo tilata lisää beigeä, violettia ja tumman ruskeaa, mutta toimittajalta tuli ilmoitus, että kaikkia värejä ei tarvike-pulan vuoksi ole tarjolla. Ohhoh, ei ole sinänsä ihme, kun miettii miten suosittua ontelokuteella virkkailu nyt on :D!

Mutta se tällä kertaa, pihalla olen vain haravoinut ja siistinyt kukkapenkkejä. Ehkä ensi vuonna sitten teen "nurmikon" rajauksia ja pihapolkuja.

Hauskaa syksyä!


Callista

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Toi matto on kyllä YLI-IHANA! Ja kori kans! Mä jo kyselin kans vähän kuteita, jos osaisin tehdä.. sun pitäs neuvoo mua :)
Mekin ollaan haravoitu, ja haaveiltu muutaman puun kaatamisesta.. mulle tais nyt iskeä se pihanlaittoinspis, ehkä mä ensi keväänä isken noiden rehottavien puskien kimppuun ;D

T. A

Callista kirjoitti...

Hiih, voin neuvoa ja varotan, et siihe jää koukkuun :D Voin mä tietty myös tehäki sulle, jos tuot kuteita ;D? Mä meinasin ennen joulua hommata noita kuteita lisää, kunhan mun värejä tulee taas markkinoille. On se niiiin kivaa puuhaa :D

Oih ja pihainspiski :O Jee jee :) Pian muute nähää!