lauantai 16. kesäkuuta 2012

Inhokit

Ihan ottaa pattiin kun en ole jaksanut tänne postata mitään :/
Nyt tulee kuvapläjäystä touko- ja kesäkuulta... kaikki kasvaa nyt niin vimmatusti! Itse en ole kerennyt tekemään mitään, mitä oli tälle kesälle suunnitteilla (esimerkkinä autotallin, parvekkeen ja navetan maalaus)... Kaikki viikonloput menee hujauksessa ohi ihan muita juttuja puuhaillen!









Loppuun vielä gallup: mikä pihatyö Sinulta jää aina viime tippaan? Mitä et haluaisi tehdä? Pitkitätkö jotain ihan viime tippaan?

Mulla tuo inhokki on ehdottomasti kitkentä... ja murmikon ajo >:)!!

Hauskaa juhannusviikkoa!

Callista

4 kommenttia:

Konnadonna kirjoitti...

Kauniita näkymiä puutarhastasi! Kitkeminen ei kyllä niitä kivoimpia hommia ole, varsinkin kun itikat inisevät korvan juuressa:)

Katja kirjoitti...

Joskus rikkaruohojen kitkeminen käy ihan terapiasta,mutta eihän se aina oikein jaksaisi innostaa;etenkin varjoisammissa penkeissä huseeratessa saa hirveän ötökkälauman kimppuunsa ellei ole kunnon myrkyillä varustautunut..

Sanna Tallgren kirjoitti...

Mulla inhokki on trimmeröinti. Mä inhoon koko konetta. Hienolta näyttää.

Callista kirjoitti...

Kääk, kitkeminen on joskus kivaa, eikä siihen hommaan yleensä ole tunkua auttajista - eli kitkiessä tosiaan Saa olla rauhassa :) Mutta ötököitä on varsinkin tänä kesänä ihan v a l t a v a s t i!

Sanna, mä oon aina halunnu sellasen trimmerin :D Mutta töissä rautakaupassa aika moni on haukkunu niitä, kun muoviterät/siima katkeaa ja kuluu niin helposti... että tiedä sitten sijoitanko, vai ostanko ihan raivaussahan :) Se olisi lystikäs näky!